کنترل باکتری مواد غذایی

ازون

کنترل باکتری مواد غذایی

ازون 3000 برابر سریعتر از کلر باکتریهای پلانکتونیک را از بین می برد. در از بین بردن باکتری ها ، ازون 150٪ قوی تر از کلر است. از ازون به عنوان ضدعفونی کننده ( روش پاکسازی در محل “CIP“) برای جلوگیری از انتقال آلودگی در صنایع مواد غذایی و کنترل باکتری مواد غذایی استفاده می شود. اسپری ازون قادر به پاکسازی بیوفیلم ها بوده و از پیوند باکتری ها در هنگام فرآوری جلوگیری کند. در پایان روز کاری، اسپری ازون برای شستشوی تجهیزات، سطوح و شستشوی لوله ها قابل استفاده است. برای جلوگیری از شیوع بیماری، شستشو و تمیز کردن کلیه سطوح از اهمیت بالایی برخوردار است.

باکتری پلانکتونیاستفاده از اسپری ازون به عنوان عامل کنترل باکتری مواد غذایی بر روی تجهیزات و بسیاری از سطوح مواد غذایی در از بین بردن یا کاهش قابل ملاحظه تعداد پاتوژن ها و همچنین سایر میکروارگانیسم های نامطلوب بدون تأثیر سوء بر کیفیت محصول کارآمد می باشد. ازون مورد تأیید FDA بوده و می توان آن را به طور مستقیم بر مواد غذایی اعمال کرد.

برای میوه هایی مانند سیب، شلیل، گوجه فرنگی و برای “ماهی”، به طور شگفت آوری شستشو با اسپری کافی می باشد. چرا ماهی؟ صرفاً به این دلیل که ماهی فاقد چربی و روغن موجود در گوشت و مرغ بوده و با سرعت بیشتر و آب ازونه کمتری قابل ضدعفونی سازی است. میوه ها و ماهی ها دارای سطوح غذایی ساده ای می باشند و به سرعت به شستشوی اسپری ازون با غلظت های کم ازون پاسخ می دهند.

برای گوشت ، مرغ و برخی از محصولات خشک به مدت زمانی بیشتری برای شستشو و ضدعفونی احتیاج است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی وب و بهینه سازی سایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون.

از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

اینستاگرام: puripak.ir@

تلفن: 88600320-021

واتسپ: 09208600340

آدرس: تهران، خیابان شیراز جنوبی، کوچه یاس شرقی ، پلاک 4، واحد3

0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالی می باشدبازگشت به خرید