پنچ مزیت نوشیدن آب ازونه شده

آب ازونه

 

آیا تا حالا در مورد آب ازونه شده شنیده اید؟ آیا قابل شرب است؟ مزیت نوشیدن آب ازونه شده چیست؟ و …

 

آب ازونه شده چیست؟

 

آب ازونه شده آبی است که در آن فرآیند ازون سازی صورت گرفته است. در این فرآیند باکتری ها و مواد شیمیایی از آب پاک می شوند و باعث خلوص بیشتر آب نسبت به قبل می شود.

برخلاف کلرزنی آب، ازون زنی شامل افزودن مواد شیمیایی یا مواد دیگر به آب نمی شود. در عوض، آب توسط گاز ازون که یک اکسیدان بسیار قوی می باشد تصفیه می گردد. این عمل باعث غیرفعال شدن و از بین رفتن سموم دفع آفات، مواد آلی، آلودگی ها، قارچ ها و ویروس ها می شود.

ازون ماده ای طبیعی است و برای اهدافی نظیر تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده پس از تصفیه آب بلافاصله به اکسیژن تجزیه شده و هیچ پسماندی از خود به جای نمی گذارد.

 

مزیت اول: کاهش التهاب در بدن

نوشیدن آب ازونه شده به روند بهبودی درمان برخی از امراض همانند اختلالات گوارشی، درد مفاصل، آرتروز یا میگرن می تواند کمک کند. آب ازونه شده به کاهش التهاب در بدن کمک می کند و باعث بهبود محل التهاب می شود.

 

مزیت دوم: سم زدایی بدن

هر نوع آب تمیزی می تواند به سم زدایی بدن کمک کند، اما آب ازونه شده می تواند این کار را بهتر از نوشیدن آبی که با کلر تصفیه شده است انجام دهد. زیرا در این حالت هیچ ماده شیمیایی ( مثل کلر) به بدن شما وارد نمی شود.

 

مزیت سوم: کمک به مبارزه با سرطان

هرچند نوشیدن آب ازونه شده به تنهایی سرطان را از بین نمی برد و یا از آن جلوگیری نمی کند، اما قطعا از آب کلر دار مفیدتر است. ثابت شده است که کلر موجود در آب آشامیدنی خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان به ویژه موارد مرتبط با دستگاه ادراری را افزایش می دهد. با نوشیدن آب ازونه شده، به بدن خود فرصت بیشتری می دهید تا با بیماری مقابله کند.

 

مزیت چهارم: کاهش باکتری های غذایی

آب ازونه شده به غیر از آشامیدن کاربردهای زیاد دیگری نیز دارد. در پخت و پز و شستشوی میوه ها و سبزیجات برای از بین بردن باکتری ها و انگل ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مزیت پنجم: کمک به هضم غذا

نوشیدن منظم آب ازونه شده می تواند به بهبود هضم غذا کمک کند. از آنجا که در طول فرآیند تصفیه با ازون هیچ ماده شیمیایی به آب اضافه نمی شود، هضم غذا برای افراد با معده حساس یا اختلالات گوارشی آسان تر است.

 

هشدار!!!

نکته حائز اهمیت این است که همه ازون سازها یکسان نیستند، بنابراین فقط نوشیدن آب ازونه شده از یک دستگاه معتبر و مورد تایید پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی وب و بهینه سازی سایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون.

از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

اینستاگرام: puripak.ir@

تلفن: 88600320-021

واتسپ: 09208600340

آدرس: تهران، خیابان شیراز جنوبی، کوچه یاس شرقی ، پلاک 4، واحد3

0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالی می باشدبازگشت به خرید