پاکسازی میوه و سبزیجات با ازون


ما پس از خرید میوه و سبزیجات تازه، اولین کاری که می کنیم شست و شوی آن ها با آب پاکیزه است. آیا تا به حال موقع مصرف این مواد غذایی به این فکر کرده اید که شاید آلوده باشند؟ از میوه های خریداری شده از بازار گرفته تا محصولات غذایی که به صورت شخصی پرورش می دهیم، همه تا حدی همراه با مواد آلاینده هستند. شست و شوی سبزیجات به تنهایی با آب باعث رفع سموم آفت کش نمی شود. استفاده از ابزار و مواد مناسب امکان پاکسازی کامل این مواد غذایی ضروری را ممکن می سازند.

 

 

تاثیر مصرف میوه و سبزیجات آلوده به سموم کشاورزی

 

مواد شیمیایی مورد استفاده در آفت زدایی محصولات کشاورزی هرچند باعث افزایش بازده کشت می شود، ولی بر سلامتی انسان تاثیر مخرب دارد. افرادی که از مواد غذایی آلوده به سموم و مواد شیمیایی مضر استفاده می کنند با خطر ابتلا به بیماری های حاد مواجه هستند. از جمله نشانه های مصرف مواد غذایی آلوده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تهوع، اسهال و دل پیچه
  • سرگیجه و اضطراب
  • مشکلات تنفسی
  • کرختی و اختلالات مغزی

کودکان خردسال و در حال رشد، زنان شیرده و باردار در معرض خطر بیشتری قرار دارند. حتی مواد غذایی ارگانیک هم بایستی جهت رفع خطر پاکسازی شوند. شست و شوی میوه و سبزیجات با آب خالی باعث رفع بقایای مواد شیمیایی و آفت کش ها نمی شود.

پاکسازی میوه و سبزیجات با ازون چگونه صورت می گیرد ؟

 

ازون یک اکسنده سریع و قدرتمند است که به راحتی تمامی باکتری ها، آفت کش ها، مواد شیمیایی و ویروس ها را از بین می برد. از ازون برای پاکسازی میوه ها و سبزیجات و اطمینان یافتن از ایمن بودن مصرف آن ها استفاده می شود. فناوری ازون قادر است آلاینده هایی همچون باکتری ها، کپک ها، ویروس ها و دیگر عوامل بیماری زای موجود بر سطح خارجی میوه، سبزیجات و گوشت را از بین ببرد.
آب به تنهایی قابلیت رفع مواد آلاینده از روی میوه، سبزیجات و گوشت را ندارد.

روش کاربرد

 

تنها کاری که لازم است انجام دهید، قرار دادن میوه یا سبزیجات در یک محفظه کاسه مانند و پر کردن محفظه با آب کافی است. لوله ازون را در کاسه میوه و سبزیجات قرار دهید و تایمر را برای ۱۵ تا ۳۰ دقیقه تنظیم کنید. پس از اتمام فرآیند، سبزیجات را آبکشی کنید.

فرآیند ضدعفونی ازون چه کمکی می کند ؟

 

تجهیزات ضدعفونی ازون مواد شیمیایی و سموم آفت کش را از روی سطح میوه و سبزیجات رفع می کنند. فناوری ازون بسیار قدرتمند بوده و به طور موثری باکتری ها، ویروس ها، و دیگر عوامل بیماری زا را با از بین بردن پوشش محافظتی یا دیواره های سلولی شان از بین می برد. همچنین فناوری ازون باعث استریل شدن اقلام غذایی و ایمنی آن ها می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی وب و بهینه سازی سایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون.

از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

اینستاگرام: puripak.ir@

تلفن: 88600320-021

واتسپ: 09208600340

آدرس: تهران، خیابان شیراز جنوبی، کوچه یاس شرقی ، پلاک 4، واحد3

0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالی می باشدبازگشت به خرید